Iskoristite mogućnosti.

Digitalni marketing može donijeti razliku na tržištu.

Digitalni marketing

Prisutnost na određenom tržištu samo po sebi ne jamči da će Vaše poslovanje biti uspješno. Najbolja moguća usluga, proizvod ili čak njihova kvaliteta ne mogu postići željene ciljeve prodaje ili dobiti ako Vaši potencijalnih korisnici ili kupci nisu svjesni njihovog postojanja. Upravo u tom trenutku digitalni marketing dolazi do izražaja. Sada nastupa Digital Machine! Ulaganje u kvalitetnu digitalnu marketinšku kampanju i komunikacija prema pravoj publici mogu biti odlučujući potez za Vaše poslovanje.

Što je digitalni marketing?

Digitalno oglašavanje je jedan od bitnijih dijelova digitalnog poslovanja. Puno je raznih načina kako se mogu iskoristiti benefiti koje nudi digitalni marketing. Moguće je iskoristiti digitalno oglašavanje u najosnovnijem smislu, kao sredstvo direktne promocije. Iako, mogućnosti digitalnog marketinga u ovom kontekstu su puno šire. Kao jedan od vodećih alata, Google Ads pruža širok spektar opcija koje mogu pomoći u rastu Vašeg poslovanja u svakom mogućem smislu. Korištenjem mogućnosti oglašavanja putem Google Search i Display mreže, svaki korisnik dobiva pristup iznimno velikom broju ljudi koji potencijalno čine oglašivačku publiku, a eventualno i klijente. Drugi iznimno moćan alat je Facebook Ads. Po svojim mogućnostima i popularnosti definitivno drži korak s Google Ads platformom, s malom razlikom koja se očituje u specifičnosti Facebooka i činjenici da on predstavlja jednu od najpopularnijih društvenih mreža.

Teško je, a pomalo i nevažno, govoriti o obje platforme u smislu uspoređivanja njihovih prednosti i nedostataka. Važno je znati kako prepoznati pravu platformu koja može najbolje odgovara Vašoj strategiji digitalnog marketinga te kako iz nje izvući maksimalnu korist za Vaše poslovanje.

Društvene mreže i PR

Društvene mreže i komunikacija s publikom jako su važan aspekt digitalnog marketinga. U današnje vrijeme društvene mreže predstavljaju vrlo važan i vrijedan kanal za promociju poslovanja. One okupljaju velik broj aktivnih korisnika koji zasigurno mogu činiti publiku zainteresiranu za određene usluge ili proizvode. Sama prisutnost na društvenim mrežama više nije dovoljna. Odlučujući faktor uspjeha čine kvalitetna komunikacija i zanimljiv sadržaj namijenjen određenoj publici.

Facebook, YouTube, Instagram, Twitter i LinkedIn nalaze se među najpopularnijim društvenim mrežama i komunikacijskim medijima. Svaki od njih može biti izrazito korisno sredstvo digitalnog marketinga ili neki od njih mogu biti posebno prigodni za korištenje. Sve ovisi o načinu primjene, ciljanoj publici i komunikacijskoj strategiji. Bez obzira koju društvenu mrežu ili medij odabrali, važno je iskoristiti maksimum njihovog potencijala te biti ažuran i konzistentan. Najveću pozornost treba posvetiti sadržaju, jer upravo on je taj koji privlači publiku i potiče njihovu reakciju. Vaš angažman će sigurno biti prepoznat među vašim pratiteljima, a ako ih učinite zadovoljnima, pozitivne povratne informacije i rezultati vaše kvalitetne komunikacije neće izostati.

Sadržajni digitalni marketing

Sadržajni ili content marketing je segment digitalnog marketinga koji se odnosi na kreiranje sadržaja. Njegova specifičnost se očituje u nastojanju poboljšanja interesa ciljane publike za određenu temu. No, svaki napisani tekst, članak ili neki drugi oblik sadržaja se ne mora nužno smatrati sadržajnim marketingom. Ciljana publika ima veliku važnost, jer upravo njezina reakcija i angažman služe kao pokazatelji uspjeha.

Svrha i cilj zbog kojeg se digitalni marketing uopće koristi je informiranje pratitelja ili potencijalnih klijenata. Sadržajni marketing se ne koristi isključivo za promociju. Također, njegova svrha je omogućiti kvalitetan, relevantan i edukativan sadržaj ciljanoj publici. Naravno, postavlja se pitanje kako ocijeniti je li cilj ostvaren. Reakcije publike će biti rezultat. Ukoliko je pozitivan, povećanje njihovog interesa će svakako bit primijećen. Angažman publike prema sadržaju koji ste im pružili je najvažniji pokazatelj uspjeha. To se može smatrati uspjehom u namjeri da pokažete svoje znanje te steknete povjerenje i kredibilitet. Usto, zašto istovremeno ne biste podigli svijest o svom brendu, usluzi ili proizvodu?

Razmišljate o pokretanju digitalne marketinške kampanje?

Možemo Vam pomoći savjetom, prijedlogom i iskustvom!

twitterfacebooklinkedininstagram