Facebook stranice u poslovanju

Društvene mreže su neizostavan marketinški alat, a zasigurno će takve i ostati u skoroj budućnosti. Vlasnici malih tvrtki koji učinkovito koriste Facebook stranice mogu promovirati svoje poslovanje na vrlo moćan način. Jedan od najboljih načina korištenja društvenih mreža jest u svrhu razvoja digitalnog poslovanja. Donosimo šest razloga za kreiranje poslovne Facebook stranice za Vašu tvrtku.

Naučite više o svojoj ciljanoj publici

Posjedovanje poslovne Facebook stranice omogućava Vam da komunicirate i dobijete izravnu povratnu informaciju od svoje ciljane publike. Vaši pratitelji uopće postoje zato što su svjesni postojanja Vaše tvrtke i žele doznati više. Korisnici od svake poslovne Facebook stranice koju prate očekuju informacije ili zanimljiv sadržaj. Također, i vlasnik stranice je u poziciji da od svojih pratitelja može prikupiti korisne informacije kroz njihov angažman, sudjelovanje u raspravama, anketama, itd.

Korištenje Facebook stranice humanizira Vašu tvrtku

Povezanost i komunikacija su smisao društvenih mreža. Poslovne Facebook stranice tvrtki daju priliku da definira vlastiti identitet. Usto što Facebook stranice predstavljaju tvrtke, one također omogućuju da prikažete svojim klijentima i ljudsku stranu svog poslovanja. Također, na ovaj način ste u mogućnosti voditi komunikaciju sa svojim klijentima te im se približiti i kroz poslovnu i kroz neformalnu komunikaciju. Uz mogućnost automatizacije dijela aktivnosti na stranici, svakako je preporučljivo prakticirati i komunikaciju uživo, kako biste stvorili bogatije i prisnije odnose sa svojim klijentima.

Izgradite zajednicu oko svoje Facebook stranice

Facebook stranice su izvrsna mjesta za okupljanje korisnika s istim interesima, za dijeljenje mišljenja i prikupljanje informacija. Oko Facebook stranice možete izgraditi zajednicu korisnika na više načina. Samo neki od njih uključuju:

  • objavljivanje korisnog, relevantnog i zanimljivog sadržaja
  • animiranje pratitelja da sudjeluju sa svojim komentarima i mišljenjima
  • organiziranje natjecanja, nagradnih igara i promocija
  • osiguravanje mjesta gdje pratitelji mogu ostaviti recenziju i drugu povratu informaciju

Ako svojom Facebook stranicom uspješno privučete ljude, u mogućnosti ste razviti respektabilnu grupu vjernih pratitelja koja će se samo nastaviti povećavati.

Facebook je dobar za tražilice

Kreiranje poslovne Facebook stranice također može biti i učinkovit način usmjeravanja pratitelja na web-stranicu tvrtke. S brzinom razvoja društvenih mreža i važnosti koja se pridodaje podacima objavljenima putem društvenih mreža, vlasništvo poslovne Facebook stranice koja ima relevantan sadržaj za Vaše poslovanje, može pomoći pri boljem pozicioniranju Vaše web-stranice među rezultatima pretrage na tražilicama.

Vaše konkurencija sigurno koristi Facebook

Nije preporučljivo poduzimati korake u bilo kojem području poslovanja samo zato što je Vaša konkurencija već nešto učinila. Međutim, pravila su nešto drugačija kada se radi o društvenim mrežama. Itekako je dobro kreirati Facebook stranicu ili račun na nekoj od ostalih društvenih mreža poput Instagrama ili Twittera neovisno o potezima konkurencije. Ukoliko niste prisutni ili ste nedovoljno aktivni na stranici, to se može negativno odraziti na Vaše poslovanje, jer u isto vrijeme konkurencija aktivno i kvalitetno upotrebljava društvene mreže u svrhu promocije svoga poslovanja među pratiteljima koje na neki način dijelite.

Svoju tvrtku možete prezentirati svaki dan

Možda jedna od najvećih prednosti posjedovanja Facebook stranice za Vašu tvrtku leži u mogućnosti ažuriranja statusa, dijeljenja objava, videozapisa i drugih informacija, koje će se pojavljivati među novostima Vaših pratitelja. S više od dvije milijarde aktivnih korisnika Facebooka, sve veći broj potrošača koristi web-stranice kako bi pronašli odgovarajuće proizvode ili usluge. Facebook i druge društvene mreže omogućavaju potencijalnim korisnicima ili klijentima da Vas lakše pronađu. Usto, ako ste već obavili uspješan posao s nekime od njih, sigurno će to zapamtiti i dijelit će dobra iskustva sa svojim prijateljima i poznanicima.

Naposljetku, posjedovanje Facebook stranice s oznakom Vaše tvrtke može biti vrlo uspješan način povećanja svjesnosti o postojanju Vašeg poslovanja među drugim korisnicima – Vašim potencijalnim klijentima.

Imate li pitanje ili komentar?

Možemo Vam pomoći savjetom, prijedlogom i iskustvom!

calendartwitterfacebooklinkedininstagram