Marketinški stav u poslovanju

Prepoznajete li svoj marketinški stav u nekom od dolje navedenih? Ako je tako, možda nesvjesno sabotirate vlastitu mogućnost za uspješnim poslovanjem.

Marketinški stav o potrebi za oglašavanjem

Nama ne treba marketing. Smatrate li da bi klijenti trebali sami dolaziti k Vama bez ulaganja ikakvih napora da ih dovedete? Takva situacija je moguća. No, imajte u vidu sljedeće: marketing se ne koristi u svrhu promociju Vas kao profesionalca u svome poslu, već za proizvode ili usluge koje nudite. Godine obrazovanja, rada i iskustva u određenoj specijalnosti, ne znače da Vašem poslovanju nisu potrebne kvalitetne i konstantne marketinške aktivnosti.

Obratite pozornost na druge industrije i njihovu praksu oglašavanja. Na primjer, je li moguće da nijednom u posljednjih mjesec dana niste vidjeli nijednu reklamu vezanu uz autoindustriju? Realno, kompanije u autoindustriji ne koristi oglasni prostor u svrhu promoviranja svog imena. Koriste marketing za svoje proizvode – nove modele automobila, inovacije, posebne ponude, itd. Njihov marketinški stav se svodi na to da žele konstantno pokazivati svoju prisutnost na tržištu. Zašto ne biste i Vi?

Marketinški stav o nedostatku vremena

Nemamo vremena za marketing. Postoje neke situacije u kojima to doista može biti istina. Možete biti zauzeti poslom i klijentima, koje već imate ili imate druge važne odgovornosti koje zauzimaju Vaše vrijeme. Lako je vjerovati da je ugovoreni posao s klijentom važniji od marketinga, pogotovo kada se bliže rokovi. No, budete li uvijek slijedili ovakav obrazac, naći ćete se u mat-poziciji – bez novih klijenata, koji Vas čekaju nakon što završite trenutni posao.

Bez obzira na to sprječavaju li Vas obaveze da se posvetite marketingu, ipak biste mu trebali dodijeliti minimalno vrijeme svaki tjedan. Čak i svega nekoliko sati tjedno mogu značajno pozitivno utjecati na Vaše poslovanje, ukoliko konzistentno i kvalitetno koristite vrijeme posvećeno marketinškim aktivnostima.

Marketinški stav o negiranju sposobnosti

Naš marketing ne funkcionira. Istina je da možda nešto krivo radite. Možda je Vaša poruka nejasna potencijalnim klijentima ili je marketinška taktika koju upotrebljavate neprikladna za publiku. Ipak, mnogim poduzetnicima koji to kažu, pravi problem ne predstavljaju njihove marketinške taktike koje ne funkcioniraju, već odustajanje od daljnjeg rada na marketingu. Ukoliko nemate početnih uspjeha ili na tržištu niste napravili boom kakav se očekivali, ne znači da trebate odustati. Sasvim suprotno, uložite vrijeme u učenje ili angažirajte stručnjake koji Vam mogu pomoći.

Vaš marketinški stav se ne smije svesti na „Ma, krenut će stvari same od sebe“. Ukoliko niste dio onog malog postotka ljudi na svijetu koji su postali uspješni preko noći, jer su im stvari krenule same od sebe, morat ćete se pomiriti s činjenicom da stvari ne idu same od sebe. Pogotovo ne u marketingu. Marketing nije osoba kojoj možete objasniti što da radi i očekivati uspjeh. Postići ćete uspješne marketinške rezultate samo ako shvatite da se za njih morate potruditi.

Imate li pitanje ili komentar?

Možemo Vam pomoći savjetom, prijedlogom i iskustvom!

calendartwitterfacebooklinkedininstagram