Kreirajte nezaboravne trenutke.

Obogatite medijsku komunikaciju.

Multimedija

Multimedija i multimedijska rješenja su moćan prezentacijski alat u suvremenom digitalnom poslovanju. Postoje brojni načini korištenja multimedijskih rješenja za isticanje Vašeg poslovnog ugleda, no najčešći je stvaranje atraktivnog video sadržaja. Bez obzira na tip Vašeg poslovanja, video predstavljanje, kratki intervju ili video-šetnja, video uradak određene vještine ili izvedbe mogu obogatiti poslovnu prezentaciju i impresionirati Vašu publiku ili potencijalne korisnike.

Što je multimedijski sadržaj?

Društvene mreže su postale dio svačije dnevne rutine. Na dnevnoj bazi smo suočeni s velikim količinama fotografija, infografika i ostalih grafičkih rješenja te video uradaka. Može se primjetiti da se i privatni i poslovni korisnici društvenih mreža koriste vrlo sličnim ili istim tipovima objava. Većina objava na društvenim mrežama, izuzevši one obične tekstualne, mogu se smjestiti u istu kategoriju - kao multimedijski sadržaj.

Neosporno je da multimedija i multimedijski sadržaj privlači znatno veću pozornost pratitelja i korisnika društvenih mreža. Naravno, iza ove teze se nalazi jednostavno objašnjenje. Ljudi su prvenstveno vizualna bića i oni najveću pažnju pridodaju upravo objavama koje sadrže privlačnu vizualnu komponentu. Često se i u vlastitom slučaju ima trenutaka kada sadržaj objava na društvenim mrežama postaje manje interesantan. To je upravo trenutak kada među objavama počinje prevladavati čisti tekstualni sadržaj bez popratnog grafičkog rješenja. Prema današnjim trendovima i očekivanjima korisnika, multimedijski sadržaj je postao neizostavna komponenta objava na društvenim mrežama.

Multimedija i grafički sadržaj

Multimedija i multimedijski sadržaj u svakoj svojoj primjeni predstavlja specifičan stil komunikacije. Vizualne poruke često lakše dopiru do publike kojoj su namijenjene. Dakako, svaki oblik grafičkog sadržaja pripada ovoj skupini vizualnih poruka, odnosno tipa komunikacije. Atraktivne fotografije ili druga grafička rješenja privlače više pozornosti korisnika iz dva razloga.

Prvi razlog se odnosi na dojam korisnika te njegov osvrt na grafički sadržaj isključivo s estetskog aspekta. Točnije, korisnik na osnovu svoga ukusa procjenjuje vrijednost sadržaja. Poanta drugog razloga se temelji isključivo na načinu funkcioniranja ljudskog mozga. Grafički multimedijski sadržaj uživa popularnost među korisnicima iz jednostavnog razloga što ljudski mozak procesuira vizualne poruke i to čak do nekoliko desetaka tisuća puta brže od onih tekstualnih. Iskoristite mogućnosti koje je priroda ponudila.

Multimedija i video sadržaj

Još od najranijih početaka i razvoja takozvane pokretne slike, filmski ili video sadržaj je na ljude ostavljao poseban dojam. Tehnološki napredak na ovom polju je omogućio i razvoj novog stila komunikacije. Ako napravimo usporedbu ljudi koji su živjeli u vremenima otkrivanja pokretne slike i onih danas, uočit ćemo jednu poveznicu među njima. Današnja publika je i dalje fascinirana filmskim ili video radovima gotovo kao i ona nekadašnja.

Multimedijski video sadržaj ima veliku prednost pred ostalim vizualnim komunikacijskim tehnikama. On omogućuje publici da dožive dio atmosfere i na neki način osjete dio iskustva. Za razliku od grafičkih rješenja, video sadržaj otvara sasvim drugačiji prostor u smislu doživljaja koji korisnici stječu. Kad je multimedija u pitanju, video rješenja posjeduju apsolutnu dominaciju što se tiče popularnosti među korisnicima. Kao i u nekadašnjim vremenima, današnjim video radovima je još uvijek moguće izazvati oduševljenje i nevjericu.

Razmišljate o kreiranju multimedijskog sadržaja?

Možemo Vam pomoći savjetom, prijedlogom i iskustvom!

twitterfacebooklinkedininstagram